Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Dębnie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

OGŁOSZENIE OTWARTEGO NABORU PARTNERÓW DO PROJEKTU: INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJĄCYCH NA TERENIE GMINY DĘBNO


0x01 graphic

 

 

 

OGŁOSZENIE OTWARTEGO NABORU PARTNERÓW DO PROJEKTU: INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJĄCYCH NA TERENIE GMINY DĘBNO

 

 

Burmistrz Dębna

 

 

Na podstawie art. 28 a ust. 4 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2009 r. Nr 84, poz. 712, z późn. zm.)

 

Ogłasza

 

otwarty nabór partnerów do projektu:

„INDYWIDUALIZACJA PPROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJĄCYCH NA TERENIE GMINY DĘBNO” o którego dofinansowanie Gmina Dębno będzie aplikowała w ramach Priorytet IX

Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Projekt będzie realizowany w trybie systemowym.

 

 

  1. Cel: Realizacja programów indywidualizacji procesu nauczania i wychowania wszystkich uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Dębno

  2. Zakres tematyczny:

a) Zajęcia dodatkowe, będące kontynuacją indywidualizacji pracy z uczniem w ramach
obowiązkowych zajęć edukacyjnych, o których mowa w standardzie II, wspierające
indywidualizację procesu dydaktycznego, w zależności od rozpoznanych potrzeb uczniów klas I -III szkół podstawowych, (zgodnie ze standardem V wg załącznika 2 Opis standardów kształcenia ogólnego dla klas I - III szkół podstawowych do Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), a w szczególności:

  • zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;

  • zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;

  • zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;

  • zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej;

  • gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy;

  • specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (np.: hipoterapia, muzykoterapia, dogoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych;

- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym
uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np.: prowadzenie obserwacji
przyrodniczych).

b) Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w materiały dydaktyczne, wynikające z procesu
indywidualizacji oraz specjalistyczny sprzęt (np.: specjalistyczne oprogramowanie, pakiety
do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych, takich jak: wady wymowy, dysleksja, wady postawy, zaburzenia koordynacji ruchowej) odpowiednio
do rozpoznanych potrzeb i zaplanowanych zajęć dodatkowych (zgodnie ze standardem IV, załącznik nr 2 Opis standardów kształcenia ogólnego dla klas I - III szkół podstawowych do Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Każdy projekt dotyczący indywidualizacji nauczania w klasach I-III szkół podstawowych musi być sporządzany w oparciu o rzeczywiste i zdiagnozowane potrzeby uczniów
i uczennic tych klas oraz musi wynikać z wcześniejszego wdrożenia standardów I-III (załącznik nr 2 Opis standardów kształcenia ogólnego dla klas I - III szkół podstawowych do Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki).

 

3. Propozycja działań partnerów:

- dokonanie diagnozy wstępnej,

- dokonanie analizy i wybór zajęć wynikających ze zdiagnozowanych i rzeczywistych potrzeb uczniów i uczennic

- przeprowadzenie naboru uczestników zgodnie z zasadą równych szans,

- przeprowadzenie na terenie placówki zajęć ( jeżeli szkoła liczy w klasach I-III do 69 uczniów, powinna realizować przynajmniej 2 rodzaje ww. zajęć, lub jeżeli szkoła liczy w klasach I-III 70 uczniów i więcej, powinna realizować przynajmniej 4 rodzaje zajęć, o których mowa powyżej. Liczba godzin przeznaczonych na jeden rodzaj zajęć, o których mowa powyżej, nie może być mniejsza niż 30 godzin lekcyjnych w ciągu jednego roku szkolnego)

- zakup odpowiednich pomocy dydaktycznych

 

  1. Doświadczenie w realizacji projektów o podobnym charakterze: nie jest wymagane

  2. Zasady udziału:

  1. W otwartym naborze mogą uczestniczyć organizacje niebędące jednostkami sektora finansów publicznych, w rozumieniu ustawy o finansach publicznych, niedziałające w celu osiągnięcia zysku - osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, w tym fundacje i stowarzyszenia, z zastrzeżeniem ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o zmianie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U z 2010r. Nr 234 poz. 1536).

  2. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie w wyznaczonym terminie oferty

  3. Do oferty należy dołączyć:

•aktualny wyciąg z rejestru sądowego lub innego rejestru, a w przypadku organizacji kościelnych lub związków wyznaniowych dokumenty poświadczające osobowość prawną,

•uwierzytelnioną kserokopię statutu,

•sprawozdanie merytoryczne z działalności za rok ubiegły, lub w przypadku krótszej działalności- za okres działalności,

•sprawozdanie finansowe z działalności za ubiegły rok, lub wypadku krótszej działalności- za okres działalności,

•oświadczenie osób reprezentujących organizację o nieprowadzeniu działań w celu osiągnięcia zysku.

•zaświadczenie/oświadczenie o niezaleganiu w opłatach podatku oraz składek ZUS

D. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny w języku polskim.

E. Do oferty należy dołączyć plan finansowy i plan rzeczowy proponowanej realizacji zadania.

F. Planowane wydatki mogą być przeznaczone wyłącznie na pokrycie  kosztów  bezpośrednio związanych z realizacją zadania wymienionych w pkt 2

G. Oferty powinny być podpisane czytelnie przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu oferenta.

H. Uwaga! - jeden podmiot może złożyć jedną ofertę

 

6. Termin partnerskiej realizacji projektu do 30 czerwca 2012 roku

 

7. Termin składania ofert

- Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy dostarczyć w zapieczętowanej kopercie, pocztą lub osobiście, na adres: Urząd Miejskiego w Dębnie ul. Piłsudskiego 5; 74-400 Dębno nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 kwietnia 2011r.  do godz. 08:00

- Na kopercie należy umieścić następujące informacje:

a) pełną nazwę wnioskodawcy i jego adres,

b) adnotację „nie otwierać przed posiedzeniem komisji”.

- Oferta i załączniki wymienione powyżej powinny być podpisane przez osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym równoważnym dokumencie, posiadające na dzień składania oferty prawo reprezentacji oferenta.

- W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez jedną z ww. osób na pierwszej stronie dokumentu z zastosowaniem formuły: „potwierdza się za zgodność oryginałem strony od…do….”, bądź na każdej stronie.

- Dokumenty winny być podpisane czytelnie z podaniem funkcji osoby/osób podpisującej/podpisujących (Np., wraz z imienną pieczątką osób/osoby poświadczającej/poświadczających)

 

8. Warunki i tryby stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert

- Oceny ofert dokona Komisja Oceniająca powołana Zarządzeniem Burmistrza Dębna, która przedstawi Burmistrzowi propozycje, co do wyboru ofert.

- Termin oceny ofert przez Komisje Oceniająca wyznacza się do 10 dni od daty zakończenia składania ofert.

- Rozpatrywanie ofert nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

 

Ocena formalna

 

 

TAK

NIE

 

Wymagania  formalne

 

1

Oferta została złożona w terminie ustalonym w Ogłoszeniu
o przeprowadzeniu  Otwartego Konkursu Ofert

 

 

2

W złożonej ofercie przedstawiono plan finansowy zadania

 

 

3

W złożonej ofercie przedstawiono plan rzeczowy zadania

 

 

4

Oferta została podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji

 

 

 

Ocena merytoryczna

 

 

Max. ilość punktów

I.

Celowość i zasadność projektu

 

 

40

1

Zakres rzeczowy projektu

 

2

Cel projektu

 

3

Liczba osób objętych projektem

 

4

Różnorodność działań planowanych przy realizacji projektu i ich realność

 

5

Zgodność projektu z celami statutowymi organizacji

 

II.

Jakość realizacji projektu

 

20

6

Posiadane zasoby rzeczowe

 

RAZEM

60

 

 - Wyniki naboru zostaną ogłoszone w terminie 14 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego. Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowane na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Dębnie oraz na stronie internetowej www.debno.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej

- Od podjętych rozstrzygnięć nie przysługuje środek zaskarżenia.

- Wnioskodawca, którego ofertę wybrano powiadamiany jest o terminie zawarcia umowy.

- Dodatkowe informacje można uzyskać osobiście w Urzędzie Miejskim w Dębnie, Wydział Planowania i Rozwoju 74-400 Dębno, ul. Piłsudskiego 5, pok. 10 oraz telefonicznie pod numerem: 95-760-49-20. Informacje dotyczące konkursu dostępne są również na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dębnie pod adresem: www.debno.pl

 

BURMISTRZ DĘBNA

PIOTR DOWNAR

 

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Renata Jarmuszka-Izak 08-04-2011 20:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Piotr Downar 08-04-2011
Ostatnia aktualizacja: Renata Jarmuszka-Izak 08-04-2011 20:48